©2019 by Poznańska Limuzyna.

paź 3

Kierowca potrafi prowadzić autobus

Komentarze: 0

Zacznijmy od faktów!

➡ Kierowca, tylko za kierownicą spędza 6, 8 lub więcej godzin prawie każdego dnia ➡ Jeździ wielką kobyla, często w ścisłym centrum miasta ➡ W pracy, prokurator zagląda mu przez ramię ➡ Wielu pracuje po naście lat. Są też tacy co pracują, nawet lat 30 ➡ Jest obserwowany i nagrywany przez monitoring

Serio? Uważacie, że taka osoba nie potrafi jeździć lub specjalnie jeździć, tak jakby pyry woziła? To, że autobus szarpie nie oznacza, że ta nieprzyjemność wychodzi spod stopy kierowcy. Nie wiem czy prowadzący jakikolwiek pojazd z automatyczną skrzynią biegów w ogóle ma możliwość szarpania? Nawet jeśli tak, to trzeba się bardzo postarać by tego dokonać. Gdzieś w tym gąszczu połączeń jest skrzynia biegów i właśnie ona szarpie przy podnoszeniu lub redukcji biegu. Kierowca nie ma wpływu na ten nieprzyjemny proceder. Zwróćcie kiedyś uwagę. W nowych autobusach szarpanie nie występuje 😁

 

 

 

Najnowsze wpisy
  • Ci kierowcy autobusów, to jednak mądrale 😈 Co chwile piszą o jakiejś generacji Solarisa a pasażer nie wie o co kaman więc wyjaśniam na trzech zdjęciach. Solaris II generacji w ogóle nie ma klimatyzacji i są to najstarsze autobusy liniowe w MPK. Generację Solarisa, najszybciej poznacie po kształcie przedniego i tylnego oświetlenia
  • Trochę jest pisania na dzień dobry. Później już tylko godzina przyjazdu/odjazdu, odchyły w czasie i powody opóźnień 😆
  • Taki mały autobus, mający zaledwie 9m długości i jedna parę drzwi dla pasażera. Pierwsze drzwi jednoskrzydłowe przeznaczone są tylko dla kierowcy. Pasażer może ewentualnie tymi drzwiami wysiadać, ale nie może wchodzić do autobusu. To kwestia bezpieczeństwa i uwarunkowania konstrukcyjnego pojazdu. Nawet jeśli pasażer stoi przy pierwszych drzwiach, to kierowca nie ma obowiązku ich otworzyć i praktycznie zawsze korzysta z tego przywileju